Lite allt möjligt!

2013-12-10 21:43:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej i kvällen! Jag har grejat med lite allt möjligt här ikväll och däremellan har jag sprungit upp till Ebba som sover väldigt oroligt.
 
Idag har vi varit på babysång för näst sista gången. Ebba hade pepparkaksklänning på sig och vi sjöng luciasånger. Mysigt!! I eftermiddags var jag och veckohandlade. Det går riktigt bra det här med att få ner matkostnaderna med ordentlig planering så nu hoppas jag att vi kan fortsätta så.
 
Har ni fortfarande svårt att komma in på min blogg? Efter jul ska jag försöka se om jag ska ha nån enklare design så att sidan inte laggar så mycket. Hoppas det blir bättre då. Vill även få designen mer mobilanpassad och jag tror det ska gå och fixa med blogg.se´s nyare stilmallar eller har jag fel?
 
Nu ska jag stänga av datorn och försöka vila ögonen lite innan läggdags. Imorgon tar vi en riktig hemmadag!
 
Kram




Kommentarer
Mammatea

Det är mycket enklare att komma in på bloggen nu.

Svar: Så bra! :)
Sara

2013-12-11  /  07:44:21  /  http://mammatea.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback