Jul i förskott

2013-12-22 23:20:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Idag har vi firat jul med mina föräldrar, farmor, mormor och morfar. Vi åt trerätters (quesadillas, kalkon med tillbehör och saffranspannacotta) , fick besök av tomten och öppnade julklappar! Det var Ebbas första möte med jultomten och hon ville helst hålla sig på avstånd. Max var överlycklig över att träffa tomten. När han väl försäkrat sig om att det inte var den riktiga tomten utan pappa som klätt ut sig.
 
Vi fick finfina julklappar! Max fick bland annat en scen som min morfar byggt åt honom. Nu står den uppe på hans rum och jag misstänker att vi kommer bjudas på många konserter och teatrar framöver.
 
 
På nedersta bilden är smyckesskrin och smyckeshängare som jag fick av mina föräldrar idag.
 

Efter att Ebba krånglat hela kvällen tlls för en halvtimme sen så blev inte kvällen som vi planerat men nu är det lite lugn och ro i alla fall. Vi ska hänga en tvätt och sen är det dags att sova och imorgon åker vi mot julfirande.
 
Hoppas ni alla får mysiga dagar framöver ♥
 
 




Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11

Så härliga bilder! :) Det där smyckesskrinet har jag med, såå bra för alla örhängen :)

2014-01-02  /  20:26:24  /  http://emmaviklund.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback