Det har drabbat mig

2013-12-20 14:33:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag trodde jag skulle slippa undan men icke.
 
Julstressen är här.
 
Den kom igår och sitter i fortfarande. Hemmet är rörigt, flera julklappar är inte inköpta ännu, skinkan är inte griljerad... Men men det blir ju jul ändå. Julklapparna ska fixas imorn och hemmet lär väl inte direkt bli julstädat men kanske lite mindre stökigt. I alla fall till på söndag då vi ska fira jul med mina föräldrar, farmor, mormor och morfar. Sen så reser vi bort för en jul på landet så vill gärna inte komma hem till ett kaos på juldagen eller annandagen.
 
Som tur är så slutar världens bästa man jobbet om 2,5 timme och ska vara ledig med oss tills den 7 januari. Lycka och eufori känner jag inför det ♥
 
Så som sagt julen kommer ju ändå så bäst att jag gömmer undan den där stressen bland dammråttorna och fokuserar på det viktigaste: att vi får vara tillsammans med de vi tycker om!




Kommentarer
Louise

Stressa inte för mycket bara! Hoppas att ni får en fin jul :) kram

2013-12-20  /  19:05:12 
Anneli *barntipsbloggen*

Här har julstressen oxå infunnit sig men det viktigaste är ju att man får vara tillsammans så ska försöka koncentrera mig på det och inte de andra stressmomenten ;) GOD JUL

2013-12-21  /  12:32:28  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback