Vardag

2013-08-20 11:20:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu är det vardag på riktigt! Max har börjat på sin nya förskola idag och det gick bra att lämna honom. Just nu längtar jag efter att hämta honom för är så nyfiken på att höra om hans dag.
 
Det är jättekonstigt att vara hemma bara Ebba och jag. Just nu sover hon dessutom så det är så otroligt tyst. Det har varit skönt att kunna ägna mig åt bara ett barn på förmiddan. Har suttit och lekt med Ebba i lekrummet och vi har läst böcker och sjungit. Har hunnit med att koka lite barnmat åt henne också. Får dock se om hon äter den för den blev inte så god.... ha ha... men jag kan ju inte slänga ut förrän hon har smakat. Blev en vegetarisk tomatsås med zucchini och paprika med pasta.
 

Tror att det blir lekparken senare i eftermiddag. Det är ju så fint väder ute!
 
Kram
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback