Torsdagsmys

2013-08-29 21:55:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
En instagram på Ebbis idag på mamma boot camp. Hon satt på en filt och lekte men på slutet var hon lite gnällig men det var visst kul att sitta i gräset. Jag är galet nöjd över denna skaloverall från kaxs som jag budade hem från Tradera i början av sommaren i strl 74. Den är lite stor fortfarande så hon kommer kunna ha den hela hösten! Och det här blev typ bloggens längsta bildtext ;)
 

Oj så trötta vi är här ikväll. Mina ögonlock känns väldigt tunga. Nu tar jag tillbaks det där att det är skönt att Ebba vaknar tidigt. Dagarna går ju i ett rasande tempo så inte mycket tid att vila inte. Marcus är dessutom förkyld. Hoppas verkligen vi andra slipper här hemma. Särskilt barnen!!
 
Jag var och handlade på eftermiddan och glömde köpa toapapper för TREDJE gången denna vecka. Nu är vi inne på sista rullen. Så imorgon måste det ske. Jag som inte hade tänkt åka till affären då. Ja livet är fullt av vardagsproblem.
 
Imorn väntar vi lekbesök av en förskolekompis till Max och hennes mamma och lillasyster. Blir trevligt.
Och imornkväll är det fredagsmys. Chipsen och colan är inhandlade... och dessutom en påse med lösviktsgodis men den "råkade" vi visst öppna ikväll.
 
Men torsdagsmys är väl också ett vedertaget begrepp, eller?! ;)
 
 




Kommentarer
Anna

Hihi, jag känner igen mig med toapappret. Jag är expert på att hela tiden glömma bort att köpa tills man nästan inte har något kvar.

2013-08-31  /  07:40:46  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback