Svårt att sova

2013-08-08 09:52:52 ,   Allmänt/Vardagsliv
Go förmiddag! Jag har fått så svårt att somna på kvällarna. Har varit så i typ tre veckor nu. Jag ligger liksom och väntar på att Ebba ska vakna. Det är ju så jobbigt att precis ha somnat när hon vaknar. Hon ammar och dricker flaska runt kl. 20 innan hon somnar och sen brukar hon vilja äta vid midnatt så då blir det att jag väntar på det. Igår hade jag nästan precis somnat när hon vaknade vid 0.30. Ammade och la ner henne igen och sen kunde jag somna. Problemet var bara att hon vaknade en timme senare igen. Då var jag supertrött. Lyfte över henne till oss men hon somnade inte om. Vill egentligen inte amma då bara för att hon ska somna om men vid kl. 1.30 på natten gör man det mesta för att få sova. Hon snuttade lite och somnade sen. Jag tror vi sov till 5.30 men vi kanske var vakna nån gång däremellan men jag kommer inte ihåg.
 
Nu leker Max med kompisen S. De har hundra projekt igång och "arbetar" ute just nu.
 
Nu fick ni lite morgonbladder från mig. Hoppas ni får en riktigt bra dag =)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback