Sittdyna

2013-08-30 12:06:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba
Jag har ju sålt lite barnkläder på Tradera den senaste tiden. För pengarna jag tjänat har jag bland annat köpt denna sittdyna till Ebbas vagn.
 
 
Det har inte varit lätt att få tag på en eftersom de är superpopulära! Men jag lyckades hitta den på Brands for kids och beställde en. Fick mail några dagar senare att de skulle fått en leverans nu i augusti men att det blivit något fel där de trycks så att leveransen var försenad till oktober. Några timmar senare kom dock ett nytt mail att det verkade som att det i alla fall skulle komma en leverans så att det skulle räcka till oss som beställt. Och nu är den på väg hem till oss =)! Hoppas den passar bra. Blir mycket skönare för Ebba att sitta i vagnen och framförallt att sova i den. För sittvagnar är inte sköna alltså!
 




Kommentarer
Mikaela

Åh,den är ju så fin!

Svar: ja jag älskar mönstret men har hållt mig ifrån att köpa nåt tills nu då vi faktiskt behövde något =)
Sara

2013-08-30  /  12:44:13 
mammaTea

De är ju så fina!

2013-09-01  /  16:09:49  /  http://mammatea.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback