Maximera tiden

2013-08-07 16:08:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu är den där känslan tillbaks som jag skrev om i början av Marcus semester. Känslan av att alla krav, måsten och borden väger tungt i en. Dagarna går så fort att jag inte hinner me nåt känns det som. Vi håller ju på och grejar inför rumsflytten här hemma. Men vi kommer knappt nånstans. Det är ju så när man har barn. Jag har i alla fall varit och köpt rullgardiner idag till Max nya rum. Målet är att rumsflytten ska vara klar innan på måndag när Marcus börjar jobba så hoppas på det.
 
Nej jag ska väl inte sitta här när det är så mycket att göra men Ebba leker bredvid mig och anfaller datorn lite då och då =). Marcus och Max är på Bra & begagnat och ikväll ska Marcus och jag träna cirkelträning medan barnen är hos sin farmor och farfar.
 
Hoppas lite träning ger oss extra energi till att fixa massor imorron!
 
 
 
 gmnfykm fbjkvfyttfyftbkj7bkjk7hjkkbfjtvhyhvtvc - Ebba hälsar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback