Laddar

2013-08-29 09:18:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron torsdag! Jag gillar detta att jag och Ebba brukar vakna vid 7. Skönt att komma igång och skönt att komma i säng i bättre tid på kvällen. En nackdel är dock att våra rutiner på dagarna ändrats. När Ebba vaknade vid 8 var hon pigg och glad till ca kl. 11 då hon sov en stund och sedan en sovstund på eftermiddan och läggdags vid 20. Nu är hon trött redan vid 9 och somnar sen någon gång efter lunch igen och måste då sova ytterligare en gång senare. Det är verkligen som att hon inte är färdig med nattsömnen när hon vaknar vid 7 eftersom hon snabbt blir trött igen.
 
Nåja nu sover hon en stund innan vi ska gå till mamma boot camp. Jag är så trött i benen så hoppas jag orkar nåt idag =).
 
Nu ska jag ladda med att äta kokt ägg. Den tre veckor långa "undvikaäggperioden" är över och Ebba visar inga tecken på att hon reagerar på att jag äter det igen.
 
Kram till er!
 
(tror inte jag kan låta bli att kika in på Polarn och pyret och KappAhls hemsidor inom kort och titta på klädfavoriter till Ebbis där med)
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback