Fullt ös

2013-08-10 22:59:50 ,   Allmänt/Vardagsliv Inredning/Hemma hos oss
Fullt ös medvetslös.
 
Puh... äntligen sitter jag ner. Denna dag har varit ganska intensiv. Men vi kom i mål.
 
Rumsflytten är klar. Vi har kämpat hårt idag. Rensat och burit möbler och grejat större delen av dagen. Är ju inte så märkvärdigt egentligen kanske men vi har tagit hand om två barn samtidigt. Så nu berömmer jag oss själva. Allt slit var lätt värt när Max inte kunde sluta skratta av glädje när vi hade burit in hans möbler i det nya rummet. För att vara ganska exakt så har 13 möbler bytt rum idag. Marcus musikrum har flyttat ner till kontoret, Max rum har flyttats in i Marcus musikrum och Ebba har fått Max rum.
 
Nu orkar jag inte med hela havet stormar på ett tag så nu tycker jag att vi bestämmer att vi bor kvar i rummen som de är nu ett bra tag framöver. Så det så.
 
Nu återstår ju bara det roliga. Fixandet! Till veckan som kommer blir det tygshopping för att sy gardiner till Max rum och som ni sett i tidigare blogginlägg så har jag ju rosa drömmar angående Ebbas rum. Vi får se vad som händer och sker där. En sak är i alla fall säker. Dessa fina vimplar från Annas alster kommer snart pryda en av hennes väggar:
 
 
 
 
Hann inte med att fota mer än med mobilen i rummen innan barnen la sig så får bli bilder med kameran imorn istället.
 
Godnatt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback