Barnens sovrum

2013-08-11 11:31:00 ,   Ebba Inredning/Hemma hos oss Max
Här kommer några bilder på barnens rum. Till Max rum ska det sys gardiner innan jag anser att det är färdigt. Ebbas rum är än så länge ganska ofärdigt. Får ta en sak i taget. Prioritet är i alla fall att hitta några bra mattor för det ekar där inne. Bakom skiljeväggen i hennes rum står ett skrivbord och ett dockskåp. Skrivbordet har vi haft på vårt kontor men får stå på Ebbas rum och vänta på att hon blir några år äldre =)! Dessutom är det en perfekt liten datahörna åt mig om/när jag vill sitta i fred.
 
Barnen har ju ett lekrum också så därför är det inte så mycket leksaker på rummen. Tanken är dock att alla saker som är för små och farliga för Ebba ska hamna uppe i Max rum.
 
Den stora hyllan i Max rum innehåller alla våra filmer. Får inte plats med dem nånannanstans så de får vara där ett tag till =)
 
 
Max rum
 
 
 
 
Ebbas rum
 
 
 
Och ja...det är dags att sänka Ebbas säng =)
 
 




Kommentarer
Linda

Wow vad duktiga ni varit & vad fint det blir. Det ser ut att vara väldigt stora rum, så härligt.
Tack för dina tips jag hoppas det går över snart. Kraam

Svar: Ja det är stora rum. Det rum som Max nu bor i har varit två rum men min morbror och hans fru som ägde detta hus innan oss öppnade upp det så det blev ett rum istället.
Sara

2013-08-11  /  21:45:25  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback