Våren på g?

2013-04-02 15:10:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilket fint väder det är idag! Jag och Ebba gick till bvc i förmiddags, sena som vanligt, och jag var genomsvett i vinterjackan! Så efter besöket där så gick jag hem och tog på mig en tunnare jacka innan vi gick för att handla mat. Kanske kan man ändå hoppas på att våren är på g? Här är en vårig och härlig bild från förra året i maj då vi var vid några ekängar tillsammans med M och H. Då hade Ebba ganska nyligen flyttat in i min mage men jag hade inte börjat må illa ännu.
 
 
 




Kommentarer
Liw - mamma til två inom 16 månader

Jag hoppas så att den kommit för att stanna nu. är så less på kylan och att det kommer snö lite nu och då. Fy!

Kram

2013-04-02  /  20:18:47  /  http://liwetochvardagen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback