Nördar?!

2013-04-07 21:28:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Ikväll SKA jag lägga mig klockan 22. Jag är jättedålig på att lägga mig i tid men jag ska klara det. Jag måste klara det för att vara en bra mamma imorgon.
 
Det var så mysigt tidigare ikväll när Max gick och la sig. Då kröp jag och Ebba också ner i hans säng och låg och mös. Supermysigt! Ibland får jag liksom nypa mig själv i armen för att förstå att de två ju faktiskt är mina barn. De är så otroligt fina!
 
Ville visa er denna bild som jag fått från M och H. Den är från denna kväll då vi bjöd dem på middag i höstas. Ja så här brukar det se ut när vi träffas och maten är upplagd =)! Mobiler och kameror fram. Hi hi Marcus och jag ser lite nördiga ut. Men är mat god så ska den ju för sjutton förevigas, eller hur?
 
 
Nu laddar vi om inför en ny vecka. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på. Får se helt enkelt.
 
Kram ♥
 
 




Kommentarer
Anna

Maten ser ju fantastisk ut,klart ni ville föreviga den!

2013-04-08  /  22:19:16  /  http://kycklingmamman.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback