Lurar mig själv

2013-04-21 10:29:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej soliga söndag! Seg start på dagen för jag har varit så trött. Marcus tog barnen på morgonen så jag fick sova lite till. Börjar bli trött på att inte sova mer än två timmar i sträck på nätterna. Lurar mig själv lite att jag är piggare än vad jag är. När Max var ungefär i Ebbas ålder så sov han hela nätter utan att äta. Men han flaskmatades bara då. Ebba verkar dock köra tillväxtperioder var och varannan vecka.
 
Nog om det. Igår hade vi en hemmadag. Grejade ute och förberedde inför grillmiddag igårkväll då A och D med barn kom hit. Det var kul och barnen lekte bra. Och massor av gott åt vi.... men jag kommer knappt ihåg vad för jag ammade under maten och sen åt snabbt för jag var så hungrig =)! Till efterrätt åt vi marängswiss med egengjorda maränger, glass och chokladsås. Grädden var dock köpt =)! Hi hi kanske inte konstigt att jag är trött..... men det är ju godast att göra själv. Sänka ambitionsnivån lite kanske?!
 




Kommentarer
Åsa D

Va fin du är.

Svar: Å tack :)
Sara

2013-04-21  /  15:25:33 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback