Jacka

2013-04-06 17:57:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Jag och barnen är hos mina föräldrar. Marcus har varit och repat med sitt band hela dan men kommer strax hit. Mamma och jag ska äta sushi ikväll. Mums mums!!
 
Häromdan nätshoppade jag inte bara från Ellos utan även från HM. Hittade denna jacka som jag tyckte var så söt till Ebba:
 
Är rädd att den kommer kännas som för mycket regnjacka men jag tycker den var så söt så jag vill känna lite på den. Är ju bara att skicka tillbaks annars. Skulle ändå beställa t-shirts och underkläder till Max. Gillar jag inte denna så har Lindex flera fina vårjackor... dock är de dyrare...
 
Nu ska jag bära lite mer på Ebba som har svårt att komma till ro idag. Blir inga långa sovstunder och lite gnäll däremellan.
 
Kram till er
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Cilla

Jag kollade på den till vår dotter igår och tyckte inte de var för mycket regnkappa över den :)
Dock fanns de inte i hennes storlek så det fick bli en från Lindex istället :)
Hoppas du blir nöjd :)

Svar: Å det låter lovande! =) Vilken jacka från Lindex blev det? Tycker de hade flera fina nu.
Sara

2013-04-06  /  21:30:26  /  http://sodergards.blogg.se
Anna - Livet med tre barn <3

Himla fin. Vad köper du för strl till henne nu?

Svar: Hon har 62 nu så jag köper 68 till henne. Är svårt nu att veta vad hon ska ha på sig när det är vår. Det har ju liksom varit vinter sen hon föddes =)! Har i alla fall köpt en tunnstickad overall från newbie och sen denna jackan. Sen så har hon en fleecetröja med dragkedja i strl 56 som hon kan ha nu om det blir för varmt med fleeceoverallen.
Sara

2013-04-06  /  21:30:34  /  http://withlovefrom.blogg.se
Cilla

Det blev den svarta med rosa prickar på :) är jätte nöjd! :)

Svar: ja den ser jättefin ut. Har tittat på den på nätet. Lutar åt att det blir den om inte den blå från HM motsvarar förväntningarna. Tycker dock att Lindexjackan är dyr för att vara en bebisjacka.
Sara

2013-04-06  /  23:41:23  /  http://sodergards.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback