Gnälliga barn och träning

2013-04-11 13:47:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Åååå va jag är trött på gnälliga barn. Man kan gnälla oavsett om man är 4,5 år eller tre månader och man kan göra det typ dygnet runt verkar det som. Eller rättare sagt det känns som det. Men nog om det. Allt går ju i perioder med barn så förhoppningsvis har vi snart lite gladare miner här hemma.
 
Idag har jag tränat mammabootcamp på förmiddan. Skönt att vara igång ordentligt! Flåset behöver verkligen bättras på och även stabiliteten i höfterna. Och så lite bättre magmuskler tack!! Jag är fortfarande trött i benen efter passet som var kl. 10 idag. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk kommande dagar.....
 
Nu kommer Marcus snart hem från jobbet. Så skönt att det är hans slutatidigtdag. Ikväll kommer A-C hit. Vi ska ha spakväll och äta chokladsufflé. Den har jag längtat efter sen jag vaknade imorse. Ja det var lite kort om denna dag =)!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback