Bondedrömmar

2013-04-22 09:49:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Max
Gomorron nya veckan! Jag sitter och äter frukost i nästan lugn och ro. Ebba sover ute i vagnen men Max pratar oavbrutet här inne. Han leker bonde. Bondekläder enligt honom är foppatofflor och en blå keps. Sen går han och tvättar "djuren" med ett skohorn. Idag ska vi åka hem till A och barnen. Max är väldigt nyfiken över att få titta på deras hönor. Han vill att vi också ska köpa hönor. Och sen så vill han ha kossor och hästar också. Jag vet inte riktigt var vi ska få plats och vem som ska ta hand om dem men Max säger att de kan bo i uterummet och han kan mata dem.
 
Mycket fantasi hos den pojken ♥
 
Jag ska dra igång en tvätt och packa skötväskan innan vi ger oss iväg.
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
 
Idag behövs inga solbrillor för molnen är på besök men så här söta var mina ♥ häromdan
 
 




Kommentarer
Linda

Fin blogg!

Svar: Tack!
Sara

2013-04-22  /  17:53:00  /  http://dahlinda.se
Hans

Bondedrömmar - nu blir farbror stolt!

Svar: Det förstår jag =)! Du får lära honom allt du kan!
Sara

2013-04-23  /  21:26:32 
jeanette, december bebis

åh så fina de är

Svar: Tack =)
Sara

2013-04-24  /  18:16:21 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback