Tagit helg!

2012-09-13 19:10:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har jag tagit helg för imorn har jag semesterdag! Ska dock inte ligga på latsidan för ska arbeta med en barnklädsloppis fredag och lördag. Så blir nog 8-timmarsarbetsdagar ändå men det ska bara bli kul.
 
Ikväll vankas det dock torsdagsmys. Chips, cola och choklad är inköpt. Fredagsmyset utgår för mig imorgon eftersom jag är iväg och fixar då så det får bli en kväll tidigare.
 
Kom hem vid 18.30 ikväll efter jobb sent och sedan ärenden. Har varit ganska trött på kvällarna de senaste dagarna och min frisör sa igår att hon kan se på mitt hår att jag har järnbrist. Så nu har jag ökat dosen järntabletter från 1 varannan dag till 1 varje dag. Sen så kan jag nog inte skylla all trötthet på järnbrist för det är klart man blir trött när man är gravid i v 25, jobbar heltid plus inte haft en enda lugn helg på flera veckor. Så alla vänner jag inte hinner höra av mig till, jag hoppas på ett lugnare oktober =)
 



Nu blir det dusch och sedan landa i soffan till Halv åtta hos mig.




Kommentarer
Linda

Vad fin du blev i håret! Jag fick också konstaterat hos bm att jag har järnbrist, jag misstänkte det. Så nu äter jag 1 tablett varje dag - hoppas det hjälper!
Kram

Svar: Jag ska till barnmorskan på tisdag så får se vad hon säger! Hon ordinerade varannan dag när jag pratade med henne efter ultraljudet men hon sa att om magen fungerade av tabletterna så kunde jag gå upp på en tablett om dagen! känner du dig trött? kram
Sara

2012-09-14  /  09:16:22  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback