Som barn innan julafton....!

2012-09-14 13:01:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har haft en lugn förmiddag. Varit och fikat hos min mormor och morfar, handlat lite och sen lagat fisk med tomat, oliver och kapris (mycket gott. Recept HÄR). Nu ska jag bara ladda diskmaskin och sen lämna Max hos sin farfar och sen är det försäljning resten av dagen. Eller idag är det rättare sagt inlämning av kläder, leksaker och sådant för de som vill sälja och imorn är det öppet för försäljning. Hoppas på att fynda både till Max och bebis. Till Max behövs extraoverall, extra vinterskor och till bebis overall i strl 62 och lite fina kläder om jag hittar.
 
Vi som anordnar detta är som barn innan julafton idag. SÅ kul fast det innebär massor av jobb!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback