Sneak peak

2012-09-08 22:05:00 ,   Inredning/Hemma hos oss
Puh... vi har jobbat hårt idag. Främst Marcus får jag väl erkänna eftersom jag i mitt gravida tillstånd inte vill bära möbler men jag har grejat med det som inte är tunga möbler och så har jag lagat mat. Har dock inte mått så bra idag för haft en brännande känsla neråt, men det släppte under sena eftermiddagen. Mina föräldrar har varit här några timmar. Min pappa och Marcus satte upp rullgardiner och bar möbler medan jag och mamma bland annat bakade pizza (ja och så bossade jag lite var allt skulle va såklart!). Mamma hade dessutom med sig Vätternkräftor som vi glatt smaskade i oss.
 
Vi är riktigt nöjda med vårt nya sovrum, Max nya sovrum och vårt nya kontor. Känns som att vi utnyttjar hela huset nu! Mer bilder kommer imorn. Men detta är en bild från en del av vårt sovrum nu ikväll!
 






Kommentarer
Emma

Det blir verkligen jättefint! Fler bilder önskas ;-)

Svar: Nu finns det fler bilder =)
Sara

2012-09-09  /  17:53:38 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback