Överraskning!

2012-09-02 21:59:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
När jag hämtade Max hos sin farmor och farfar ville han inte med hem men när jag sa att det väntade en överraskning hemma så följde han glatt med. Överraskningen var att vi monterat ihop en hylla inne i hans lekrum där vi ställt alla hans köksleksaker och satt upp krokar till diskhandduk och grytvante. Alla saker har legat i en låda förut och han välter typ alltid ut den för att hitta rätt grejer när han ska leka laga mat. Nu blev det mer ordning och han satte genast igång att laga pannakaka med ketchup till... mmm....:/
 
Det var den tredje expedithyllan i denna storlek i detta hem. Den fjärde ligger i sin kartong ute i garaget och monteras nästa helg i Max nya sovrum.
 
 
Jag tror det är gravidboakänslorna som tagit över min kropp. Är lite smått besatt av att få ordning här hemma. Att få vår flytt upp gjord så jag kan greja och fejja! Vill få upp bebisens hylla där uppe (återigen en expedithylla men i annan storlek) och få lägga in lite bebiskläder, de fina uggleaskarna och bara få längta ännu mer. Jag vill fixa ordning i badrummet där uppe och fundera kring var skötbordet ska placeras.
 
Nåja... nu kör vi några timmars jobb innan det finns tid för fix. Min fina arbetsvecka är på 42 timmar denna vecka. Känn på den.... *suck*
 

Nu kastar vi oss in i vardagen och laddar för fredagsmys på fredag.
 
KRAM
 
 
 




Kommentarer
Satu- med 4 småttingar och gravid

Hej! Hittade hit via FL:) Hur mår du?
Vilken mysig blogg du har=)
Jag är gravid i vecka 21 + 0 , vilken vecka är du på?Ha en bra dag!

Svar: Kul att du hittat hit! jag mår ganska bra förutom lite foglossning och nu senaste dygnet har jag haft halsbränna till och från. Bläää!! Jag är i v 23+1 idag. Nu ska jag kika in hos dig =)!
Sara

2012-09-03  /  13:29:10  /  http://mybabydolls.blogg.se
Satu- med 4 småttingar och gravid

Va kul att du kikade in (om du hann?)
Vet du om ni väntar flicka eller pojke?

Svar: jajamän jag hann. lämnade en liten kommentar. Vi vet inte vad vi väntar. vill att det ska bli en överraskning. ni?
Sara

2012-09-03  /  20:49:33  /  http://mybabydolls.blogg.se
Nina

å vill se bild :D

Svar: kommer bilder i helgen! just nu är det så rörigt på Max lekrum eftersom några möbler ska flyttas upp till hans nya sovrum =)
Sara

2012-09-04  /  10:14:37  /  http://deliciously.se
Satu- med 4 småttingar och gravid

En flicka :)

Svar: Mysigt =)!
Sara

2012-09-04  /  12:14:30  /  http://mybabydolls.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback