Förpassad till soffan

2012-09-12 19:31:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Ikväll har jag ordinerat soffvila till mig själv. Åkte hemifrån 6.45 imorse och kom hem strax före 19. Efter jobbet var jag hos frissan och toppade mig (och blev 390:- fattigare). Max var med mig dit vilket gick jättebra. Sen så åkte vi till A-C och barnen för jag skulle sälja Max gamla överdragsbyxor och kavatskor till S. Vi blev kvar där och lagade pannkakor och våfflor tillsammans.
 
Nu ligger jag i sängen och surfar lite och njuter av känslan av vårt underbara sovrum. Max ligger bredvid. Han är supertrött men vill inte sova. Alldeles nyss sa han Mamma jag vill känna på magen. På bebisen. Då blir man alldeles varm i hjärtat!
 
Nu väntar soffan på mig...




Kommentarer
Nina Bergquist

känns iaf bättre än innan, alltid någe :)

2012-09-12  /  21:21:38  /  http://deliciously.se/
Nina Bergquist

mysigt att han vill redan gosa med lillen.. :D

2012-09-12  /  21:22:26  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback