Bränd mage

2012-09-04 20:25:40 ,   Allmänt/Vardagsliv

Suddig webkamerabild
 

Jag har lyckats få ett brännmärke på magen. Glömde liksom att den var där när jag böjde mig över spisen och fick varm vattenånga på magen. Resulterade i ett rött streck med upphöjd yta och en brännblåsa. Har smörjt mycket aloe vera på så nu gör det inte så ont längre (det är naturligtvis inte hela magen som är bränd utan ett streck på ungefär 4 cm).
 
Dagen har rullat på som de flesta dagar, och vet ni? Nu är vi närmare helgen än vad vi var igår?
 =)
 
Nu ska jag gå till övervåningen och packa ner lite grejer inför våningsbytet. Planerar dock en tidig kväll ikväll eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon men det brukar aldrig bli som jag planerat.
 
Kram




Kommentarer
emelie

Vilken överraskning och se att du är gravid! Grattis så roligt! Och du har ju kommit en bit med, härligt med en liten bebis igen.
Kram

Svar: Tack! Ja jag är i v 24 så har kommit mer än halvvägs i alla fall vilket känns skönt =)! Ska bli supermys med bebis igen. Känns dock som jag glömt allt eftersom det är fyra år sen sist! kram
Sara

2012-09-04  /  21:43:59  /  http://emeliesamjolie.blogg.se
Nina Bergquist

jaa det vart en tjej igår kväll =)

Svar: Å så roligt!
Sara

2012-09-05  /  12:18:15  /  http://deliciously.se/
Nina Bergquist

roligt med våningsbyte :D fint det kommer att bli :D

Svar: ja det känns kul med förändringar här hemma och kul att kunna utnyttja hela huset!
Sara

2012-09-05  /  12:18:53  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback