99 dagar kvar

2012-09-21 19:55:00 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Idag är jag nere på tvåsiffrigt. Nu går det fort fast samtidigt känns det som det är låååång tid kvar.
 
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 5 fulla dagar (v25+5).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 29 dec 2012
Du har 99 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
 
Max matar bebisen med "mjölk" med sin dockservis. Ser att mina bristningar syns väl nu. De är kvar från Max i magen men färgen i dem har förstärkts nu när jag är gravid igen.
 
 




Kommentarer
Linda

Gulligt att han matar lilla bebisen i magen :) Hoppas ni har en mysig kväll!

2012-09-21  /  21:56:05  /  http://linchisblogg.blogspot.se
Nina Bergquist

Det är inte så farligt sådär. Men det kan smnitta till tusen. Iom att det är både theo och freja nu, så vet man ju aldrig. minns bara då det vart ögoninflammation. tog sjukt lång tid innan allt försvann.

men mest av allt så blir jag smått irriterad på dagis. första fallet av svinkoppor kom redan innan förra helgen. så det känns som om det kunde ha stoppats mkt tidigare. skickat hem allas sängkläder och varnat..

2012-09-22  /  11:34:23  /  http://deliciously.se/
Nina Bergquist

ja vi la samma golv överallt. gillar det en massa jag med, slittåligt!

2012-09-22  /  11:34:53  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback