Stånk och stön

2012-10-16 21:35:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Aj... stånk och stön.... Inte min eftermiddag och kväll idag kroppsligt sett. Ont i bröstryggen och fogarna. Känner mig som en 90-åring i kroppen. Har lagt ansiktsmask nu ikväll, duschat och skrubbat kroppen och haft inpackning i håret. Känt mig lite fräschare efter det.
 
Har dessutom lagat supergod mat ikväll trots bristande energi. Men det finns väl inget som driver en gravid kvinna så mycket som mat, eller? =) Recept får ni imorgon.
 
För att det inte ska bli helt bildlöst här inne idag bjuder jag på en bild med en lycklig Max som fått ett riktigt stort äpple av grannen. Max gnagde väl i sig en del av det i alla fall.
 
 
Vår fina pojke ♥
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback