Overall

2012-10-21 14:47:46 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Jag håller ju på och spanar efter fleeceoverall till bebisen. Vill liksom hitta en jag tycker är riktigt fin och känner mig nöjd med. Älskar denna från Lundmyr:
 
 
 

Var väldigt nära på att klicka hem den från Ellos eftersom de har 50% på valfri vara men det är såklart på typ alla varor utan denna!! Irriterande. 699:- ger jag inte för den men jag hade faktiskt kunna tänkt mig att ge 350:- för den fast det egentligen är ett överpris ändå för en overall som kanske används i typ 2 månader men jag hade tyckt det varit värt det. Men men det var nog inte meningen helt enkelt... Får leta vidare!
 
 




Kommentarer
Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma

De är verkligen fina de där overallerna, men jag håller med om att det är dyrt för den korta tid de används...men ibland är det värt det :). Jag köpte ellos svarta lurvoverall med vita stjärnor när jag väntade min tjej och den kanske kommer till användning igen när nästa kommer i mars.

Svar: vi har en jättefin brun overall från när sonen var liten men den är i strl 68 så får se om vi hinner använda den till bebis innan den kalla årstiden är över. Ja runt 400:- skulle jag tycka var värt det men till 700:- kan jag inte riktigt sträcka mig. Sjukt att de kan ta så mycket betalt egentligen!!
Sara

2012-10-21  /  19:07:59  /  http://barajagochmin.blogspot.com
Fia - mamma till Isac ♥

Kolla på Åhlens! En i föräldrargruppen har köpt en röd där, jättefin! Parvel serien :)

Svar: Tack för tipset! ska kolla det... =)
Sara

2012-10-21  /  19:31:05  /  http://spegelreflex.blogg.se
Anna

Hej Sara, vet att jag glömt svara på var Sagas overall med öron på kommer från. Den hade Albin när han var liten och den köpte jag på KappAhl. Har även en annan grå fin fleeceoverall därifrån som är i nyföddstorlek. Så kika på KappAhl, för de brukar ha fina till bra pris. Ang. mina kuponger på HM... ;) Har väl blivit en del shopping där ja. 99% till barnen. Inte ofta jag köper något till mig själv tyvärr. Och med tre barn drar det iväg i kostnad.

Svar: Ja jag kan tänka mig att det blir mycket klädshopping med tre barn. Särskilt när de växer så mycket som Saga gör just nu och det blir ju dyrare när de blir äldre som P. Vi har haft lite "tur" senaste tiden och Max kan ha kläderna vi köpte förra hösten men nu börjar de flesta mysbyxorna snart bli korta så blir nog lite shopping inom kort. Vi handlar mest på Lindex och KappAhl. Apropå bebisoverall så har KappAhl en jättefin grå nu men den är slut i storlekar på hemsidan. Hoppas jag kan hitta den i butik. Vi har en "riktig" vinteroverall i strl 62 om det blir riktigt kallt men fleeceoverall är ju bäst =)!
Sara

2012-10-21  /  23:21:08  /  http://withlovefrom.blogg.se
Johanna - Husliv & Gravid

åh lundhmyr har så himla fina kläder :)

Svar: ja de har ju det! det finns bra priser på Lundmyrs kläder på Lager 157 där jag köpt presenter till kompisars barn men overallen verkar inte finnas där tyvärr!
Sara

2012-10-22  /  05:58:34  /  http://johannaastenvall.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback