Många leksaker

2012-10-02 21:13:00 ,   Max
Gokväll! Ikväll var inte Max sugen på att gå och lägga sig alls utan ville bara leka. Till slut kunde jag locka honom med att läsa böcker. Vi läste två av böckerna vi lånade om att få syskon och sedan läste vi om "Emil och soppskålen" innan han somnade som en stock med 12 leksaker i sängen! Japp så många var det. Traktorer, legogubbar, djur m.m. Men ibland får man välja sina strider. Nu är iaf alla leksaker urplockade ur sängen. Inte förrän vid 20.30 somnade han så får se hur länge han sover imorgon.... eller det får jag nog inte se för jag åker till jobbet ganska tidigt. Antagligen innan han vaknar!
 
 
Som ni ser på bilden är status på mig idag: TRÖTT! Men de 250 g ostbågar jag köpte i eftermiddags har piggat upp mig lite ;)
 
 
Bild från min instagram! Max håller på och gör ordning tandborsten för borstning. sarasrum heter jag på instagram!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback