Kort arbetsdag och middagsbesök

2012-10-09 21:13:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Idag har jag jobbat min första 75%-dag och oj så skönt det var att komma hem efter ca 6 timmars arbete. Jag la mig på sängen en stund för att kolla på datorn men bara efter några minuter somnade jag och sov i 40 minuter. Detta trots att jag faktiskt sov ganska bra natten till idag. Och nu är jag trött igen. Foglossningen är mycket bättre nu än den brukar vara efter en 8-timmarsdag på jobbet. Något som är riktigt jobbigt nu på jobbet är all påklädning. Både av barnen men också av mig själv! Shit så jobbigt det är med överdragsbyxor och sen kunna böja på sig för att få på stövlarna också... kanske ska be om innetjänst?!
 
Nu ikväll har A-C och barnen varit här och ätit vegetarisk lasagne och sen gjorde Marcus en äpplekaka till efterrätt så nu är jag riktigt mätt. Slappar i soffan och sen blir det läggdags för klockan ringer 6 imornbitti.
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback