Googlar restaurangmenyer

2012-10-11 21:37:45 ,   Allmänt/Vardagsliv
Var kommer denna trötthet och hunger ifrån?
 
Jag har tillbringat kvällen med att titta på fyra Halv åtta hos mig-avsnitt och sen googlat och läst restaurangmenyer. Är så himla hungrig och sugen på mat. Fastnade för denna fiskgratäng i kvällens Halv åtta hos mig som de sa smälte i munnen:
 
 
Snälla, kom och smält i min mun....!
 
Nu är det snart fredag och helg. Typ en helt oplanerad helg. Den första sen jobb och sådant drog igång för två månader sen. Skönt att kunna vara spontana och ta helgen som den kommer. Jag får se till att äta nåt gott då i alla fall!
 
Hoppas er dag varit bra, och va kul med er respons på blogginlägget om bebisnamn. Kram
 
 




Kommentarer
Johanna

Kan det bero på att du är... hmmm... ja, just det... GRAVID? ;)

Hoppas ni får äta något riktigt smaskigt i helgen!

Svar: ja kanske det :) jag försöker klura ut en efterrätt till ikväll. vill prova på nåt nytt!!
Sara

2012-10-13  /  08:10:09  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback