Barnklädesshopping

2012-10-06 14:23:00 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Vilken solig och fin lördag vi har! Vi har varit ute i trädgården en stund och nu vilar Max och jag i soffan för vi ska på 4-årskalas hos R.
 
Imorse väckte Max oss strax efter 6 och det blev inget sova mer sen. Är riktigt trött nu eftersom jag inte la mig förrän 0.30 inatt efter trevlig tjejkväll hos N.
 
Jag har varit iväg på loppis/"bytardag" nu på förmiddan. Fick en hel del köpt. Det jag var ute efter var en extraoverall till Max och det hittade jag. Nu har jag även köpt lite rosa till bebisen. Vill ha några rosa plagg om det blir en flicka. Som jag sagt tidigare: jag är inte riktigt inne i hen-tänket gällande barnkläder ännu. Skönt att hitta rosa plagg för billiga pengar. Detta på bilderna + ett Byggare Bob-memory i nyskick fick jag för 350:-!
 
Till bebis: tofflor, fyra omlottbodies i storlekarna 50-56, en pyjamas i strl 56, en bebisfilt, oanvända strumpor, mössa (+ en påse med flera bebisstrumpor som ej är med på bild)
 
Till Max: En overall, polarn o pyret-fleecetröja, Bamsepyjamas (ett par byxor + två par byxor)
 




Kommentarer
Anna

Vilka fynd! Vilken himla fin mössa. Rött passar ju både till tjej och kille :) Perfekt! Kramar ps. Det är till Gran Canaria vi ska.

Svar: ja rött passar ju både pojke och flicka. Max har haft mycket rött. Tycker det är så fint =)! Det är kul att hitta kläder som är precis i nyskick för billigt pris =)!
Sara

2012-10-07  /  00:13:05  /  http://withlovefrom.blogg.se
Hanna Karlsson

Kul med shopping!

Svar: ja shopping är alltid roligt... särskilt när man fyndar =)!
Sara

2012-10-08  /  22:43:14  /  http://hannafialotta.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback