Regnig torsdag

2012-11-08 10:32:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är riktigt grått ute och "småregnar" hela tiden. Snacka om höst!
 
Jag är så glad för Max har börjat sova längre på morgonen. 7.10 vaknade vi imorse. Stor skillnad från förra veckan då han ju vaknade före kl.6 varje dag. Jag lämnade honom på förskolan för en timme sen. De var ute och skulle grilla korv.
 
Jag skulle lätt kunna somna nu men börjar jobba om en timme så det känns inte som nån idé. Jag spelar speldosa för magen och dricker smoothie istället!
 
Hoppas ni får en bra dag!
 




Kommentarer
Linda

åh vad härligt att ni hittat vagn. Ser precis ut som vår gamla ;.) Jättebra som sagt. Jag lägger ut bilder från ulet ikväll/eftermiddag - sååå häftiga!

Ha det bra!

Svar: Ja det är så skönt att vi äntligen hittat och att vi fick en såpass ny för ett så lågt pris! Å va spännande med bilder. ska bli kul att se =)
Sara

2012-11-08  /  11:04:54  /  http://familyspace.blogg.se
Anneli

Ja det e verkligen höst! Kallt o trist med allt regn... Men inte många veckor kvar nu till 1 Advent :)

2012-11-08  /  19:04:36  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback