Nattliga äventyr

2012-11-13 08:37:19 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Hmm.... vill inte klaga men denna natt har inte varit bra! Blev lite nattamellis vid midnatt efter att ha slumrat och sen vaknat av hunger. Toalettbesök varje eller varannan timme under hela natten. Tappade räkningen vid 6:e besöket efter kl. 22. Hungrig klockan 6 imorse och då blev det en banan. Och sen en fyraårig son som legat och dragit i mitt täcke och sparkat på mig större delen av natten. Det kan man dock klara av när han innan han klev upp vid 6.30 gosade in sig hos mig och sa "Mamma du är så mjuk och skön".
 
Trött? Ja, och idag är jag VÄLDIGT glad att jag bara ska jobba fem timmar...... I´m not good company!




Kommentarer
Johanna

Jag känner igen mig! Åtminstone i kissnödigheten och hungern. Så en kompensationstupplur var en nödvändighet under eftermiddagen, annars hade jag nog inte ens kunnat hålla ögonen öppna om jag så använde tandpetare!

2012-11-13  /  19:53:29  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback