Mellis och städning

2012-11-07 19:32:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! Max och jag kom hem vid kl. 15 idag. Åt smaskigt mellis. Krabbelurer med socker på, delicatoboll och clementin. Rena tallriksmodellen eller?! =) Ibland får man lyxa till det. Sockerchocken gav mig i alla fall energi att plocka och greja här hemma. Har även sorterat ett riktigt tvättberg, dammsugit och städat badrummen. Puh! Det var i alla fall en skön känsla när Marcus kom hem vid 17.30 och för en gångs skull slapp mötas av ett kaos. Max och jag hade tänt ljus också och köpt blommor till honom. Ett tack för att han har sånt tålamod med sin höggravida fru och 4-årstrotsige son ♥
 
Det tog på krafterna att städa så nu stannar jag här i soffan resten av kvällen och ser extra mycket fram mot Bonde söker fru.
 
Kram
 
 
 




Kommentarer
Linda

Krabbelurer har jag inte ätit på många många år, alldeles för länge sedan alltså :) Gott!

2012-11-07  /  21:39:19  /  http://linchisblogg.blogspot.se
Johanna

Göttans du! Skönt att få lite gjort, även om det är galet uttröttande. Jag gjorde också ett sånt där megaryck igår och städade, fejade och donade här hemma.

Kram!

2012-11-08  /  07:38:49  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com
Anna - Livet med tre barn <3

Mellis helt i min smak! ;) Min kamera är en Sony ax 37. Håller på att mixtra med inställningar och testa mig fram :) Några tips?

Svar: Enda tips jag har är att testa testa testa =)! Bra övning tycker jag varit att fota ute där ljuset är som bäst
Sara

2012-11-09  /  09:19:21  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback