Måndagmorgon

2012-11-19 08:40:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Nu startar vi en ny vecka. Dålig natt och tidig morgon sammanfattar denna start på veckan. Men det är skönt att man kan slumra på soffan när Max tittar på Bolibompa.
 
Var riktigt skönt att träna igår och känner av det lite i armarna nu. Kika in här för att läsa om gravidträningen. Bra att träna upp armmusklerna inför att bära bebis. Är glad att jag inte behöver bära Max särskilt ofta i alla fall för han väger 20 kilo =)! Bra träning det med i försig men inte så uppskattat av ryggen. Det är så skönt att han klär sig själv och sånt också. Underlättar ordentligt. Nu ska jag dock ta frukostfajten - man äter upp det man har tagit (vilket jag dock inte är någon bra förebild för).
 
Hoppas ni får en bra dag! KRAM
 
 




Kommentarer
Linda

härligt med lite träning. önskade något sådant fanns här. Oj väger han 20 kilo - stoor kille ;.) leya väger 14 haha

Svar: Hi hi ja oj vilken skillnad =)! Han har alltid varit ganska "stor". Han är lång också. Följer sin kurva på vikt och längd. Vad har Leya för klädstorlek?
Sara

2012-11-19  /  08:59:11  /  http://familyspace.blogg.se
Caroline

Meeen tack, vad glad jag blir :)
Jag fotar med en Nikon D3000

2012-11-19  /  10:26:05  /  http://norbergcaroline.blogg.se
Linda

Ja hon är lång och smal ;.)
Hon har mestadels 104 men i vissa tröjor har hon fortfarande 98/104. Byxor i 104 sitter precis som en smäck nu i längden men jag får ju sy in allting i midjan, vilket är himla störigt.

Svar: va jobbigt att behöva sy in allt. Max har 116 i byxor och tröjor men det börjar bli dags för 122 i tröjor nu
Sara

2012-11-20  /  10:00:17  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback