Kvällstankar

2012-11-20 18:53:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Det är svårt att blogga nuförtiden för oavsett om jag sitter eller halvligger så trycker bebisen med nåt mot höger revben. Det är som att den har placerat nån kroppsdel under revbenet. Obehagligt! Men är glad att den stökar runt där inne så jag vet att den fortsätter att må bra.
 
Jag har precis ätit god tomatsoppa. Recept hittar ni här.
 
Min kvällsplan är att när Max har somnat ta ett bad med döda havssalt i, tända ljus och lyssna på Hannah och Amandas podcast. I can´t wait! Eventuellt blir det ansiktsmask också.
 
Men det är inte bara yta här hemma för idag är det lite extra eftertanke och man uppskattar allt som man tar för givet här i livet. Ibland tar livet vändningar som vi inte trodde. Ibland kan allt gå så fort. Idag somnade en väninna till mina föräldrar in. Någon som alltid varit där som en del av livet och ens närhet ♥




Kommentarer
E - Gravid i v 36 ♥

Vad gott med tomatsoppa =)

Själv trycker min lillplutt mot mitt vänstra revben och det gör så ont. Får putta tillbaka ibland. Men det är som du säger, bättre de än ingen aktivitet där inne alls.

2012-11-21  /  13:59:21  /  http://dontholdyourbreath.blogg.se/
Anna

<3

2012-11-22  /  00:46:50  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback