Julförberedelser

2012-11-13 21:34:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Och så var det kväller! Ska bli så skönt att gå och lägga sig. Ska köra ett riktigt ätmaraton strax så jag slipper vakna av hunger inatt. Avokado, macka, yoghurt med müsli borde ju räcka.
 
Fast jag legat på soffan hela kvällen så har jag varit effektiv. Fixat tre grejer som jag hade på min "to do-list". Har bland annat beställt julkort. Det enda jag hittills fixat inför julen. Julen är ju ganska långt bort fortfarande men som höggravid vill man ju vara förberedd.
 
Har även spanat in denna skjorta från KappAhl till Max:
 
 
Fattar inte varför jag inte köpte den sist jag var på KappAhl för stod och tittade på den då. Men ska på tygshopping med min mormor imornkväll och äta på stan med mamma på fredagkväll så då borde jag kunna smita in på KappAhl för att köpa den och hoppas på att den finns kvar i storlek!
 
Nu blev jag jättehungrig helt plötsligt.... kanske måste lägga till nåt mer till min ätalista!
 
Köket nästa.....




Kommentarer
Hanna Karlsson

Vilken snygg skjorta!

Svar: ja jag gillar den verkligen och sen bra att den är tunn och man kan vika upp ärmarna på den. Max är en riktigt varm kille =)
Sara

2012-11-14  /  06:41:13  /  http://hannafialotta.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback