Iphone-vantar

2012-11-06 20:56:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag fick jag hem mina vantar som jag vann hos emmashjärtan för snart två veckor sen. Dessutom så fick jag ett extrapar för att det tagit sådan tid med leveransen =) Det tackar jag verkligen för, men jag tycker inte det tagit tid med leveransen. Tror aldrig jag fått ett pris så fort i en bloggtävling. Tack Iphone-vantar.se!        
 
Dessa blir ju perfekta så att jag kan instagramma och blogga när jag är ute på barnvagnspromenader i vinter!
 
    




Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Skönt att du fått dom nu, härligt :) Jag använder mina jätteofta, funkar kanonbra ju!! :)

Svar: ja de kommer bli flitigt använda! Eftersom jag fick ett extrapar så blev min man väldigt glad också =) de är i svart och rött så de ska han ha!
Sara

2012-11-06  /  22:19:54  /  http://emmashjartan.se
E.K - Mamma till Alicia och Simon

Fungerar dom? jobbigt att slita av sig vantarna så fort man ska försöka ringa/smsa :p

Svar: ja de funkar! Jättepraktiskt ju! i vinter kommer man ju dock behöva ha varmare vantar när man är ute men då kan man ju kanske ha iphonevantarna under så behöver man inte gå med händerna helt bara om man ska använda telefonen =)
Sara

2012-11-08  /  05:56:49  /  http://eekk.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback