I ♥ your blog

2012-11-15 21:23:05 ,   Blogg
Det cirkulerar ju en del awards runt om bloggar i olika omgångar och jag har nog delat ut några med åren men nu var det länge sen. Jag har nu fått en "I ♥ your blog"-award av Annelie. Tack!
 
Fokus på vad jag läser för bloggar handlar ju om hur livet ser ut. När jag började blogga 2007 (den bloggen finns här) läste jag mycket inrednings- och tvbloggar. Sen blev jag gravid med Max och då blev det gravidbloggar och efter det bebisbloggar. Följer fortfarande de bloggare som fick barn samtidigt som jag fick Max. Nu har det dock blivit en del nya bloggar i och med denna graviditet men passande nog har även gamla favoriter blivit gravida =)!
 
 
Fast jag läser många bloggar så vill jag uppmärksamma några gravidbloggare med denna award
 
 
Johanna - Fina Johanna vars blogg jag har läst i flera år nu. Vi började läsa varandras bloggar när vi bloggade på aftonbladet så har följt varandras liv i några år nu. Passande nog så är vi även gravida båda två denna gång. Jag tycker Johanna är en kreativ och positiv tjej trots många svårigheter hon gått igenom. Nu väntar vi på bebislycka om några månader =)!
 
Linda - Linda och jag var gravida samtidigt när Max låg i min mage och Leya i hennes! Nu har vi varsin 4-åring och är gravida båda två och har bf dagarna efter varandra. Linda och jag mailade dessutom lite med varandra för nåt år sen och sen skickade jag ett mail i våras till henne och då visade det sig att vi båda var gravida i v 14! Linda bloggar om dottern, graviditeten och om inredning. Nu har de flyttat till nytt hus så ska bli spännande att se hur de får det där framöver =)!
 
Annelie - Annelie som jag fick denna award av. Är så mysigt att kika in på hennes blogg där man får läsa om bebisförberedelser och tankar om det nya livet som mamma. Hon har inte långt kvar till bf så närsomhelst kan det komma bebis!
 
Maria - Maria skriver med glimten i ögat och det är roligt att följa hennes vardagsliv och tankar och förbredelser inför bebis födsel nästa år!
 
Johanna S - Denna blogg har jag läst några veckor. Hon har bf 20/12, alltså ungefär en vecka innan mig. Blev chockad nu när jag kikade in på hennes blogg ikväll och det visar sig att deras dotter fötts idag med akutsnitt. Hoppas på allt är bra och att hon uppdaterar snart igen!
 
 
 
Shit, hur många gånger nämndes inte ordet gravid i detta inlägg?!
 
 




Kommentarer
Linda

naw du är för go! Tack!!!

2012-11-16  /  10:38:47  /  http://familyspace.blogg.se
Maria ~liten i magen~

Vad glad jag blev, så himla gulligt av dig! Tack! Kramar!

2012-11-16  /  11:43:24  /  http://stevemaria.blogspot.com
Johanna

En får tacke å bocke så hemskt mycket! Ja, shit! Hur många år är det vi följt varandra nu? Måste nästan vara en fem-sex år? Skoj att följa någon på det här sättet, en person som man aldrig faktiskt träffat. Hoppas det blir många år till =)

Kram!

Svar: Ja det är nog nåt sånt, många år!!! =)! kram
Sara

2012-11-18  /  20:44:59  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback