Gravidträning

2012-11-04 22:04:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Här kommer ett litet blogginlägg innan läggdags. Jag har sovit 40 minuter på eftermiddan så är inte supertrött nu vilket jag brukar kunna vara vid denna tiden.
 
Har varit och gravidtränat ikväll och vill bara peppa er som är gravida eller planerar att bli att försöka hitta nån gravidträning där ni bor. Det är verkligen toppen för att hålla sig igång även så här sent i graviditeten. Har tränat mycket armar och ben idag. Mina armar behöver verkligen tränas upp inför att bära på bebis. Här där jag bor har det inte funnits nån träning inriktad på gravida så jag är väldigt glad att min kompis C startade sitt företag precis när jag är gravid. Här finns hennes hemsida.
 
Nu väntar en ny vecka och min första hela halvtidsvecka. Känns jätteskönt.
 
Hoppas er helg varit bra och sov så gott alla läsare ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback