Gnistrande!

2012-11-09 11:53:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gnistrande utsikt från vårt sovrum
 
Hej! Idag har vi vaknat upp till -5 grader och frostigt och fint ute. Jag är så sugen på att promenera men jag vet inte vad som är med min kropp idag. Jag är snurrig i huvudet, orkar knappt lyfta på armarna och tungandad. Hade tänkt gå till förskolan och hämta Max sen men det blir väl att ta bilen i alla fall fast det inte är så långt för annars tuppar jag nog av.
 
Igår var jag och min kusin E hemma hos mina föräldrar. Mamma bjöd på kycklingfilé med ruccolacreme, morots- och äppelsallad, rödbetor med fetaost och solrosfrön, brysselkål med mangosås. Mätta? Ja. Första kvällen på väldigt länge det inte blev ett kvällsmål för mig kl. 22.
 
Ikväll väntar fredagsmys och efter det en relativt lugn helg. Jag ska tvätta bebiskläder och vila! Marcus och jag har bestämt att vi ska fixa klart allt inför bebis ankomst innan december börjar och i december kan vi förbereda för jul. Blir mycket på en gång annars!
 
Strax ska jag försöka resa mig ur sängen och laga jordärtskockssoppa till lunch.
 
KRAM
 
 




Kommentarer
Russin

hej gumman...

åhh vad jag älskar ert sovrum, för det är väl rummet uppe med plankväggen ? :)

ja du magsjuka är inte roligt.. detta är nog smutsbaciller från Egypten så förhoppningsvis slipper ungarna få skiten med..

kram till er <3

Svar: Ja det är uppe med plankväggen. Är verkligen mitt drömsovrum =)! Hoppas vi kan behålla det i några år till. Beror på hur det funkar eftersom sovrummet är så öppet och man hör mycket nerifrån när man är där uppe!
Skönt iaf att det antagligen är egyptenbakterier så det inte smittar! Kram
Sara

2012-11-09  /  20:44:08  /  http://russinsdagbok.se
Helen

Hittade hit från Russin och nu måste jag ju kika in igen för att se hur det går med dig och bebis :)

Vad mysigt ni ser ut att ha det i erat sovrum och visst blir det fint ute med lite frost / snö .

ha en trevlig lördag

Svar: Du är välkommen hit till min blogg =)! Ja det är ju så fint med frost och sol ute. Här är bilder på hela vårt sovrum: sarasrum.blogg.se/2012/september/hemma.html
Hoppas du får en bra dag!
Sara

2012-11-10  /  07:17:46  /  http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Melinda - Mamma till Melvin & Charlie

Vad mysigt det ser ut!
Jätte fins blomkrukor :)

Svar: Tack! jag älskar vårt sovrum. Här är bild på hela: sarasrum.blogg.se/2012/september/hemma.html
Sara

2012-11-10  /  10:19:51  /  http://www.melindahoglund.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback