Frisörbesök och snö

2012-11-30 15:28:45 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Max och jag sitter och myser i soffan till Elias - räddningsbåten. Max är fortsatt snorig men jag det verkar som att febern håller sig borta idag (har ej tempat honom). Det är så mysigt här inne med adventsstjärnorna tända och ute snöar det för fullt. Marcus är hos frisören och i förmiddags var jag där. Max fick följa med mig vilket han gjort tidigare. Frisören har duplo att leka med så han är nöjd!
 
Vi var ute en stund förut. Max lekte i snön och Marcus skottade... och jag fotade. Det snöade inte så mycket då men nu faller massor av småflingor ute. Tänk att det blev vinter helt plötsligt.
 
När Marcus kommer hem från frissan ska vi fika.
 
Lugn fredag med andra ord och det lär fortsätta så.
 
 
Lite korthårigare




Kommentarer
Maria - Fabulous Life

Åh vad fint det blev! Har du gjort något med färgen också eller är det bara ljuset kanske? :) kramar!

Svar: Nej jag har inte gjort nåt åt färgen. Det brukar se mörkare ut när jag klipper mig. Skulle gärna vilja tona håret men blir aldrig av. Var några månader sen sist!
Sara

2012-11-30  /  18:19:09  /  http://mariafabulouslife.blogspot.se
Anneli

fint!:)

2012-11-30  /  20:43:49  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback