Lördag igen!

2012-05-05 10:37:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Nu är det helg igen. Härligt! Jag hade sett fram emot en riktigt lång sovmorgon men vaknade strax över 8 och kunde inte somna om så det blev inget med det.

Igårkväll blev vi en ny erfarenhet rikare. Jag råkade trycka på fel knapp på vår larmdosa och tjugo minuter senare ringde en vaktbolagskille på dörren. Bra att veta att det fungerar =). Dock ska inte knappen jag råkade trycka på utlösa ett larm som gör att de kommer utan att ringa och kolla först så därför ringde jag inte och återkallade larmet. Måste kolla upp det där!

Igårkväll åt vi fantastiskt god pizza som vi köpt med räkor, scampi, vitlök, persilja och mozzarellaost. Mums! Sen så var min mamma förbi här med några havskräftor som hon köpt. Ännu mera mums. En bra matkväll med andra ord.

Vi är ganska slitna efter veckan och planerar att ta det lugnt idag. Imorn ska vi kalasa lite för Marcus som snart fyller år!

Kram




Kommentarer
♥ Sojkas framtid ♥

Ja jag vill se alla klänningar men nu hittar jag inte så mycket bilder men det kommer väl! :)



Säg till om du hittar nått bra! :)



Kram!

2012-05-06  /  15:33:43  /  http://www.sojkasframtid.se
♥ Sojkas framtid ♥

Men gud så ohövligt! Glömde ju att tacka! tack! :)



Hoppas du har en bra helg med! :)



Kram

2012-05-06  /  15:34:38  /  http://www.sojkasframtid.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback