Måndag 19 mars

2012-03-19 18:09:06 ,   Måndagslista
Idag är jag glad för att.....
- vi haft en mysig helg trots att Max har vattkoppor och att Marcus fick feber igår
- jag precis tittat på Skatteverkets hemsida och sett vad jag får tillbaks på skatten. Positiva ekonomiska besked behövs i dessa vab- och sjukdomstider då det nästan känns som att lönen går minus.
- Max är så go
- jag hade en bra förmiddag på jobbet innan jag vabbade på eftermiddan
- jag till helgen är med och ordnar en "bytardag"/loppis som jag ser framemot. Så vik hädan alla baciller som har tänkt att attackera mig!!





Citat från Jennyns blogg:
MÅNDAGSLISTAN

"För er som är nya läsare, eller bara snubblat in här ändå så är måndagslistan mitt sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag utmanar er alla att göra en likadan lista!"




Kommentarer
Anna

Vad skönt att det ändå finns ljuspunkter när dina grabbar är sjuka. Hoppas de kryar på sig nu och att du håller dig frisk inför loppisen.



Jag blir glad av dina kommentarer med ska du veta :)

2012-03-20  /  22:15:21  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback