Gomorron mars

2012-03-01 08:49:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
G O M O R R O N

Första dagen i denna månad. Det är grått ute. Hoppas på att även denna dag blir solig. Igåreftermiddag invigde jag min nya vårjacka och det var inte ens kallt i den. Även Max hade sin nya jacka för första gången. Vi promenerade mycket på eftermiddagen och lekte ute. Gick inte in förrän 17.45 när Marcus kom hem och det började bli mörkt.

Jag verkar tro att jag har 4-dagars arbetsvecka för jag tror att det är fredag idag men nu väntar två sena eftermiddagar på jobbet innan jag kan ta fredagsmys.





Hoppas ni får en bra 1 mars!

KRAM




Kommentarer
Nina (3 st tävlingar igång.. )

Det är riktigt grått här med. fy farao. va ju sååå fint väder igår. varför kan det inte fortsätta i några dagar. kan inte förstå att det redan är mars! urhärligt!

2012-03-01  /  10:37:36  /  http://deliciously.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Är Kappahls skalkläder regntäta som POPs?

2012-03-01  /  19:31:57  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback