1-årskalas

2012-06-24 20:51:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Nu lider midsommarhelgen mot sitt slut och fem arbetsdagar till semester väntar. Jag skulle gärna vara ledig NU men alltid härligt att ha nåt att se framemot. Fem dagar är ju inte mycket, eller hur?! =)
 
Idag har vi bland annat firat Max yngsta kusin som fyllt 1 år. Hurra!
 
Nu ska jag äta lite glass och titta på film innan läggdags. Börjar inte jobba förrän 9.45 imorn vilket i försig gör att jag kan glömma vardagen en stund till. Kram till er läsare som håller er kvar här inne. Hälften av läsarna försvann i och med min paus.
 
 
E smaskar för fullt!




Kommentarer
Carro

Man kan ju lika gärna jobba när det e så dåligt väder ;-)

Svar: ja så kände jag med imorse att det spelade liksom ingen roll när regnet bara öser ner fast samtidigt så hade man kunnat haft en mysig dag hemma om man vore ledig =)
Sara

2012-06-25  /  14:46:18 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback