Stranden på kvällen

2012-07-02 21:59:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Idag har jag solat på förmiddan och på eftermiddagen gjorde vi ett bondgårdsbesök och tittade på kossor. Till kvällsmat blev det sushi för mig. Mums så gott det var!
 
Jag lägger ut en del bilder på instagram så är ni intresserade av att följa mig där så är det bara att hojta till i en kommentar så meddelar jag er vad jag heter där. Blir ju lite mer löpande uppdatering där. Ni kanske tycker jag är knäpp som uppdaterar från semestern men det är ju ett intresse och nu när jag har tid så tycker jag det är extra roligt. Dessutom är det så kul att minnena bevaras även i cyberspace.
 
Det har blåst en del idag men nu på kvällen blev det alldeles vindstilla. Jag gick ner till stranden och bara njöt av att höra bruset från havet. Just nu sitter jag ute på altanen och vi bor så nära havet att jag hör bruset här också.
 
Hoppas på sol imorn! Kram till er ♥
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Britt-Marie

Verkar underbart härligt! Vilka fina bilder du tagit, nästan så man hör havet brusa i bakgrunden. Njut!

2012-07-03  /  20:38:03 
Anna - Livet med tre barn <3

Vilka vackra bilder! Älskar den lilla på snäckorna. Riktigt fin.

Svar: Tack! Det är ju så roligt att fota när man har fina motiv. kram
Sara

2012-07-03  /  21:37:42  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback