Söndag

2012-07-22 18:03:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja idag är det verkligen söndagskänsla... x100 typ eftersom jag ska jobba imorn. Tummen ner för det. Hade det varit på mitt jobb med mina kollegor och "mina" barn hade det känts ok men jag ska vara på en annan förskola med andra kollegor och andra barn. Blir liksom lite extra jobbigt och särskilt när man inte är på topp kroppsmässigt med tanke på graviditeten och antagligen är det foglossning jag har som slår till när jag rört mig för mycket. Nåja bara 40 timmar jobb och sen ledig två veckor till...
 
 
Idag bjöd förmiddagen på mycket sol så jag passade på att sitta i solstolen och sen plockade jag hallon. 6 liter hallon har vi nu i frysen och fler finns på våra hallonbuskar så mer lär det bli. Vi tog sen en cykeltur till mina svärföräldrar och åt grillat.
 
Nu är det mulet ute och blåser men jag satt alldeles nyss ute en stund i alla fall och läste en mamma-tidning. Nu är det kvällsmat som gäller.
 
Hoppas ni haft en bra dag ♥
 
 




Kommentarer
Anna - Livet med tre barn ♥

Vad gott!! Vi har massor med hallon här i trädgården som väntat på att vi ska komma hem från kusten. Ska försöka hinna plocka imorgon. Älskar hallon, och gärna frysta mosade till kladdkaka.

2012-07-22  /  20:27:59  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback