Sol och bad

2012-07-04 21:25:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har vi haft två dagar med sol och bad på stranden. Idag blev mitt första dopp i havet. Kallt var det för vinden låg fel men det var skönt att svalka sig. Max är ett riktigt blötdjur och badar för fullt. Och gör han inte det så gräver han i sanden. Vi har varit uppe vid huset några timmar kring lunch för man orkar ju inte riktigt att vara på stranden hela tiden. Eller rättare sagt jag kanske skulle orka men svårare för Max och hans kusiner. Blir för varmt!
 
 
Nu ikväll när Max hade somnat så tog Marcus och jag en kvällspromenad (vi är på semester med Marcus föräldrar, bror och syster med familj så Max var inte själv kvar i huset). Det har varit en riktigt varm och skön kväll och jag sitter nu med datorn på balkongen och när jag sneglar upp från skärmen ser jag havet.
 
Det är sådana här stunder som gör att man orkar resten av året.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback