Jobbar!

2012-07-23 12:38:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu jobbar jag fast just nu är det rast!
 
Är väldigt lugnt så tiden går sakta sakta framåt....
 
Men snart borde det ju va fredag, eller hur? =)
 
Och så lite gravidsnack: Igårkväll buffade det väldigt mycket i min mage och Marcus la sin hand på magen och kände. Blir lite mer verkligt för honom när han också får uppleva det. Med Max i magen tror jag inte att han lyckades känna förrän i ca v 22 eller nåt sånt. Är inte säker men vet att jag har det uppskrivet hemma så får kolla. Jag vet att han såg att det sparkade när jag var i v 20. Jättekul att det är så tydliga buffar nu. Även om de är små jämfört mot hur de blir sen så kan det i alla fall inte vara något annat än bebis som rör sig därinne.
 
Kram till er och hoppas ni har en skön ledig dag. Nån mer än jag som jobbar?




Kommentarer
Emma

Jajemensan, jag jobbar och står i. Men här i Stockholm är det moln, moln och ännu mera moln, så jag sitter gärna inne idag :-)
Mysigt att höra att det lilla livet rör på sig. Mysigt :-)
Kram från lillkusinen

2012-07-23  /  13:58:37 
Anna

För en gångs skulle är jag ledig när andra jobbar :P
Det är supermysigt med buffar. Det bästa med att vara gravid :) Sen är det ju så skönt med livstecken för innan de börjar buffa så vet man inte så mycket om vad som händer i magen.

Det är vanlig rosa naturlera. Har tänkt mig att prova döda havs-lera någon gång för den sägs ju vara så bra :)

Svar: Ja det är verkligen det bästa med att vara gravid. Har ju inte gjort något ultraljud eller lyssnat på hjärtljuden så känns verkligen som en bekräftelse på att det faktiskt är någon där inne!
Denna lermask brukar jag använda: http://www.bluemineral.se/sv/blue-mineral/ansiktsvard/ansiktsmask/facial-mud-mask.html

Min mamma säljer produkter från det företaget. Jag använder en tvål med dödahavslera som ansiktsrengöring morgon och kväll. Är riktigt bra produkter!
Sara

2012-07-24  /  08:53:01  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback