Graviditetstet

2012-07-11 22:51:21 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
När jag var gravid med Max upptäckte jag det i v 7 och graviditetstestet visade då ett mycket tydligt plus. Jag hade då börjat må så illa att jag anade att det var något i magen och jag var också väldigt trött. Men det var bara dagarna innan jag plussade som jag kände alla symtom.
 
Denna gång fick jag svagt positivt på ett graviditetstest 5 dagar innan beräknad mens men jag hade anat att jag var gravid sen bara några dagar efter ägglossning. Tänk att kroppen reagerar så snabbt. Ömma bröst och min kondition blev usel på en gång. Då anade jag ugglor i mossen.... eller snarare bebis i magen.
 
Här är bilder på de tre graviditetstest jag tog. Häftigt att få följa stegringen av hormon i kroppen. När jag testade positivt med Max var jag ju redan en hormonbomb hela jag!!
 
 
Testen är från 5 dagar/2 dagar/på dagen för beräknad mens
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback